Hirup Hurip

Geuningan Hirup teh nya kieu lalakon urang teh,nu pasti mah unggal-unggal jalma pasti beda-beda,da ari sarua kabeh mah moal rame.Tapi naha atuh bet aya wae kahayang siga batur, hayang siga batur, iraha urang siga batur? eh iraha atuh batur siga urang? tah sok dibalikeun deui ngarah teu pati syedih heheh.

Da enya atuh jang naun ngagugulung kasedih mending ge dinikmatin boh amisna boh paitna, nu penting niatna pikeun kahadean urang nya leres teu lur?

Beu da seueur atuh boa loba pisan kahayang nu tacan kahontal teh pinuh lah ieu uteuk teh, komo hate jeg perasaan mah asa pinuh ku hiji ku dua, hayang anu tea, hayang anu tea,iraha,geus kahontal kahayang nu hiji hayang nambahan deui. Beu ari manusa mah asa ku tara seubeuh nya? aya wae kahayang teh. Da enya meureun kedah kitu kuduna.

Gusti masihan kahirupan ngarah urang ibadah ka Manten-Na, ibadah, ibadah,ibadah!

Cag ah! hirup hurip ayeuna ngan kari dipegatkeun ku napas panungtungan nu kari hos duka iraha, duka dimana boa, dipundut kunu gaduhna.

hampura sakabeh dosa nu karasa jeung nu teu karasa da kuring mah ngan saukur hirup  dina kahirupan.

Iklan

Teu Pira

Teu pira

Padahal mah…

naon atuh nu teu pira teh?

eta hal-hal gede anu dileuleutikeun atawa hal-hal leutik  anu digegedekeun.

Contona?

Hal-hal anu kaalaman ku urang sapopoe tapi ku sabab eta mah hal leutik da geus biasa poho we muji syukur ka Gusti anu Murbeng ieu alam.

Atawa hal-hal anu dipikahoyong ku urang tapi teu acan katedunan antukna hal-hal nu sejen janten teu kapalire tah nu kitu nu disebut hal-hal teh.

Hal naon sih da teu acan ngartos?

har ituh? teu kahartos geuningan nya wios hartosna nu maos kedah seueur diajar deui, neuleuman rupa-rupa elmu.

Ari nu nyerat ieu seratan kumaha?

Nya komo kedah langkung2 kana diajarna, kedah soson-soson deui nyuprih elmu geusaning mayunan kahirupan kapayunna kitu kaulanun.

cag ah!

sabar…

Enya panginten nya ari janten jalmi mah kedah sabar dina sagala rupi oge. Kamari kamari meni asa rhieut ieu mastaka, cape hate cape fisik mikiran anu teu kedah dipikirkeun, seueur keneh anu kedah dipidamel anu langkung langkung saena, ari ieu mah asa siga monyet ngagugulung kalapa heheh (tapi sanes abi monyetna nya? anu seuri wae panginten).

Ngungudag kahoyong, ngagugu nafsu, eta pisan nu kaalamaan ku sim kuring…
beu…

Mau nulis

Kela tapi nya kedap

nuju ngonsep heula

ke sakedap deui

bentar lah nuju mikir heula

teras nuju ngatur-ngatur kata-katana

anu merenah, anu raoseun

nu pasti mah anu pikahartoseun nya…

hoyong, hoyong pisan…

mau, mau… nulis

melukiskan isi hati

nuliskeun eusi hate

poe ieu

jam ieu

di tempat ieu

ke nya kedap

sing sabar.. wae

heheh ka sayah eta mah

kuduna sabar dina mengungkapkan isi hati

yang keluar dalam bentuk tulisan yang mudah dimengerti

dan enak dilihat mata

tepat sasaran pokokna mah

kela nya

sakedap deui wae….

Hoyong diaku?

Hahah naun atuh nya?

feel lonely, feel iam alone  weks! sarua keneh meureun

Berasa gak berasa gituh

dah jadi jalmi jahat kitu?

merutuki semuanya

padahal yang dirutuki mana tahu, hahahah weks!

merutuki naun atuh?

hidup?

diri sorangan?

batur?

naun?

takdir?

naun?

lain?

duka?

asa lieur

gak punya self control. ya emang gak punya da udah diatur itu mah

tuh kan pembelaan diri? kade akh Rabb sedang melihatmu tahu isi hatimu

gak mau berprasangka buruk, maunya berprasangka baik

gak mau sirik iri dengki jail kaniaya haha parah pisan

takut

tapi susah

tetep takut

tapi tetep susah

dasar manusia!

Kesepian Kita

By : Pas Band

Ingatkah kawan kita pernah saling memimpikan?
Berlari-lari ‘tuk wujudkan kenyataan
Lewati, segala keterasingan
Lalui jalan sempit yang tak pernah bertuan

Ingatkah kawan kita pernah berpeluh cacian
Digerayangi dan digeliati kesepian
Walaupun, sejenak nafas dari beban
‘Tuk lewati ruang gelap yang teramat dalam

[Reff]
Hidup ini, hanya kepingan, yang terasing dilautan
Memaksa kita, memendam kepedihan

Tapi kita juga pernah duduk bermahkota
Pucuk-pucuk mimpi yang berubah jadi nyata
Dicumbui, harumnya putik-putik bunga
Putik Impian yang membawa kita lupa

[Reff] ~
Hidup ini, hanya kepingan, yang terasing dilautan
Memaksa kita, merubah jadi tawa

Ps: Bwat aq, aq, aq dan aq spesial bwat teman-teman semuanya dari awal  sampai akhir dari dunia nyata sampai dunia maya.

Tuh KAn?

Happy New Me! heheh

Tuh kan? Beneran  ga bisa nepati janji yang dulu aku buwat, untungnya pake kata-kata insyaallah… pegennya sih menepati janji, tapiiiii mo gimana lagi, diriku hanya ketemu i-net klw masuk sekolah alias kerja. kalow libur? yah libur juga i-netan nya (kasian banget yaaaaaa… harie geneeee)tapi tak apa-apalah belom saatnya aja kali….

Hari pertama masuk kerja, harusnya dengan semangat baru, secara ini taon baru, tapi diriku belom menemukannya atau gak mau menemukannya? entahlah… (kamana atuh semangat?)